Monday 5 December 2016

bosan


Lama aku tak tulis ada tak yang rindu kat aku?? Hahahaha entah ada ke tak yang baca blog aku ni pon tak tau la..okay tajuk kita hari ni ialah....entah aku bosan so tak de tajuk untuk entry aku kali ni maaf yee.. siap bermaaf bagai macam la ada orang yang tengok blog kau hishh perasan je lebih kau ni sabar jela ye takk (-_-!!)

Okay mood nak menaip ni datang bila akak aku cakap dia tak makan benda yang pelik-pelik such as waffle sapu blueberry jam dan tambah buah strawberry...pelik kah itu?? Entahla aku makan biasa je sedap pulak tu..tapi itulah hakikatnya bila aku boleh makan akak aku tak boleh makan tapi nasibla aku dengan dia sama besar je baju pun boleh lagi nak tukar pakai sebab dia ni kuat makan sikit tapi kecik molek je badan sampai orang lain terkejut dengan selera dia hehehehe sorry ah babe aku cite pasal kau kat sini..tapi aku puji kau ehh bukannya ngutuk kau.

Hurmm...pe lagi ehh jap dengar lagu jap....hokeyh tu jela kot aku nak isi perut dulu..makan banyak kauu hahahaha aku tak makan lagi hokeyhh tadi tu sarapan hahahaha